19/11/2022

Wil je meer weten over Lionsclub Raalte en kijken of jij een bijdrage aan onze club kunt leveren? Kom dan woensdag 23 november naar onze Open avond in Restaurant De Bagatelle in Raalte/Mariënheem. De Raalte amateur-archeoloog Bert Terlouw geeft ons een toelichting op het plan voor de herbouw van het kasteel Ramelo in het kader van de viering van Raalte 900 jaar in 2023. Daarnaast staat de bijeenkomst vooral in het teken van kennismaking en ontmoeting. De aanvang is om 19.30 uur. Je bent van harte welkom.

Lionsclub Raalte is in 1979 opgericht en heeft in zijn 43-jarig bestaan vele lokale goede doelen en acties financieel en organisatorisch gesteund. Zo is er geld ingezameld voor de nieuwbouw van Hospice De Cirkel, voor Leergeld Salland (ondersteuning voor onder meer naschoolse activiteiten voor kinderen) en voor de Strijd van Salland (onderzoek hersenkanker).

Verder helpt de club elk jaar met het praktisch verkeersexamen voor leerlingen van groep 7 van Raalter basisscholen. De club doneert met de Douwe Egberts waardepuntenactie bijna jaarlijks duizenden pakken koffie aan de Voedselbank Raalte eo. Andere activiteiten van de club zijn onder meer bedrijfsbezoeken, lezingen, internationale jeugduitwisseling en diverse buitenactiviteiten. Bij alles wat de Lionsclub doet, staat de onderlinge, vriendschappelijke band hoog in het vaandel.

Mannen en vrouwen uit Raalte en omgeving

De Raalter Lionsclub is een gemengde club van mannen en vrouwen uit Raalte en omgeving en maakt deel uit van een wereldwijd netwerk van Lionsclubs met 10.000 leden in Nederland en 1,4 miljoen leden wereldwijd.

Aanmelden voor de open avond kan met een e-mail naar raalte@lions.nl of via www.lionsclubraalte.nl/openavond. Wie meer wil weten of op een ander moment kennis wil maken met Lionsclub Raalte kan contact opnemen met John Ruiter, president Lionsclub Raalte, tel. 06 50 85 99 60